14 Şubat 2013

Yorum: Pamuk İpliği – Brenda Jackson | BloG-TwinS (İki Blog Bir Kitap)



Merhabalar ve Sevgililer Gününüz Kutlu Olsun!

@Küçük Kız: BloG-TwinS’ de bu haftaki konuğumuz bir aşk romanı.
@Tuğçe:
Malum Sevgililer Günü değil mi? ;)

Pamuk İpliği,
Brenda Jackson’ın 2011 yılında Kimani tarafından yayımlanan ve ülkemizde de bu ay içerisinde Ephesus Yayınlarından çıkarılmıştır. 

@Küçük Kız: Okurken büyük keyif aldığım bu kitabı Tuğçe ile atışırken neler çektiğimi size anlatamam, zaten birazdan sizde anlayacaksınız. (: Tabiki bla bla kısımlarını Tuğçe’ye bırakıyorum,
@Tuğçe: Tamam o zaman ben sıkıcı detaylarlar başlıyorum ;) Ohio’nun Hattersville adındaki küçük bir kasabasında geçen hikayede; sevgi, arkadaşlık, aldatma, kıskançlık, komplo, yalanlar, tutku, birazda gizem var ve tabii ki romans başrolde…
Erica Sanders, nihayet hayatının aşkı, Brian Lawson, ile tanışmış ve evlenmeye karar vermiştir. Dahası doğup büyüdüğü kasabadan da taşınacaktır. Herkesin bu ikilinin harika olduğunu düşünmesine rağmen, annesi Karen’ın onun için başka planları vardır.
@Küçük Kız: Şu gelin programlarından birinde kaynana Semra vardı ya, ahan da onun Amerika ofisi tam bu kadın kıl oldum NET!
Erica Hattersville’in köklü ailelerinden birisinin tek kızıdır ve annesinin beklentisi; Erica’nın da, kendisi gibi, ailesinin belirlediği ve kasabanın diğer köklü ailelerinden birisinin oğlu olan Griffin ile evlenmesidir. Erica bunu istemese de annesi aklına koyduğu bu planı gerçekleştirmek için her şeyi yapmaya hazırdır. Neler yapabilir demeyin, aklınız hayaliniz durur… Dilim damağım kurudu resmen, kadının ciddi sorunları var… Evlerden uzak! Ve işte benim kısımlar başlıyor bebeğim! =>Brain Lawson, başarılı ve geleceği parlak bir avukattır. [hemde meslektaşız kendisiyle bak ne mükemmel bir uyum (:]Babasını genç yaşta kaybetmiş ve annesi ile büyümüş bir adam, annesine ve aile hayatına oldukça düşkün tam bir evlenilesi, sevilesi, öpülesi bir erkek (: [@Tuğçe: Yani diğer bir deyişle sıkıcı işte!]

@Küçük Kız: Nasıl sıkıcı olabilir ya şu alıntıya bak güzelliğe bak;


@Tuğçe: Neyse, Brian ve Erica karşılaşır birbirlerine aşık olurlar. Erica’dan önce kimse için Brian bu şekilde hissetmemiştir ve Erica onun kesinlikle evleneceği kadındır. Bunu hiçbirşeyin engellemesine izin vermeyecektir. Erica’ da Brian ile evlenmeyi kabul eder ve ikili yaklaşmakta olan düğünlerini büyük bir  heyecanla beklemeye başlarlar.
@Küçük Kız:  Ancaaak, her şey tabi ki bu kadar güzel gidebilir mi tabiî ki hayır çünkü romanımızda bir Semra Hanım var (: Erica’nın annesi Karen, Brian’a ondan hoşlanmadığını ve kızı ile evlenmesini istemediğini her fırsatta belli etmekten kaçınmaz. Yani anlayacağınız kadın bir kaynana!
@Tuğçe: Buraya kadar her şey bilinen bir aşk romanındaki gibi açıkçası ve tahmin edeceğiniz gibi beni çok saran bir durum değil bu. [@Küçük Kız: Bilmez miyim ömrümü yedin bu kitapta(:]
Ancak bu kitapta farklı bir şey var; hem Karen etrafında dönen inanılmaz bir entrika söz konusu ve kendisi pek sevilebilir bir karakter değil [@Küçük Kız: Kadını öldürmek istememek mümkün değil diyelim istersen buna…] ama kitaba bağlanmanızı sağlıyor, hem de Erica ve Brian haricinde iki aşk hikayemiz daha var ki, bu iki hikaye de epey zorluk çekiyor diyebilirim. Daha fazla hikayeyi açık etmek istemediğimden kimler olduğunu yazamıyorum ama o iki çift arasındaki elektrik son derece uyumlu ve etkili, ki bir tanesi gerçekten sizi şaşırtabilir. Yani bir nevi yeni nesil “Yalan Rüzgarı”na hazırlayın kendinizi ;).

@Tuğçe: Kitapta birden fazla aşk hikayesi olunca, yan karakterlerde oldukça detaylı ve hatta yer yer ana karakterlerin ötesine geçiyor diyebilirim. Ve açıkçası böyle bir romanda bu benim hoşuma gitti. Bu karakterlerden bahsedecek olursam biraz, Wilson, Erica’nın sevgi dolu babası, 30 yıldır bu evliliğe ve hayata nasıl dayanmış ben anlamış değilim, bu eziyete karşı biraz daha sert ve agresif bir tip olabilirdi diye düşünmemek elde değil.
[@Küçük Kız: Adam iyi kendini kiliseye kapamış, o nasıl hayat be rahip olsa yeridir.]
Fazla ipucu vermeyelim bence ;). Rita, Brian’ın annesi, eşini kaybettikten sonra bütün hayatını oğluna adamış hayat dolu bir kadın. Aslında alttan alttan da oldukça güçlü bir kadın ve tabii ki sevgi dolu, bazılarının aksine.
[@Küçük Kız: Bak bak nasıl kinlenmiş Karen’a bizim ki, cicim sende acayip değişimler baya duygu falan veriyorsun yazılarında şaşırtıyorsun beni. :)
Neyse ben devam edeyim, Griffin, ikinci adamımız kitapta, Karen’ın Erica için doğduğu andan itibaren uygun gördüğü damat adayı, hatta ikili bir dönem birlikte olmayı bile denemiş ama şimdilerde çok yakın arkadaşlar. Tekrar bir birliktelik olur mu dersiniz? Okuyup görmeniz lazım :) Bir de April var, Erica’nın güzel ve kasabanın farklı bir sınıfından gelen en yakın arkadaşı, babası kim bilmiyor, annesi ölmüş, kendisi Victoria’s Secret’da modellik yapmış, hala modellik hayatına devam eden bir afet-i devran!
@Tuğçe: Kitapta beni rahatsız eden tek nokta, tabii Karen’ın bitmek bilmeyen oyunları ve Erica’nın bu kadar kör olması dışında, bölümler arası geçişin çok sert olması, hikayelerin birden bire kesilip diğer kişiye geçmesi oldu. Bir de tabii ki, ilişkiler noktasında – en azından ana ilişki için diyeyim – gidişatın fazlaca tahmin edilebilir olması. Ama diğer iki ilişkinin ve bir sürü aile sırrının işin içine katılması bu ikinci sıkıntıyı, kesinlikle göz ardı etmenizi sağlıyor.
@Küçük Kız:
Tuğçe, bunu yazmayalım ayıp dedin ama olmaz tutamayacağım kendimi [kızma bana(:]
Sevgili okurlar, kitap bittikten sonra blog ikizim Tuğçe buluştuğumuzda aramızda geçen hayati diyalogu sansürsüz size sunuyorum. 

-Küçük Kız: …Tamam sen zaten ruhsuz bir insansın, kitap bittikten sonra havalara uçmanı zaten beklemiyordum. Ama benim bir yerde ciddi kafam karıştı, bu adamların zenci mahallesinde ne işleri var, beyazları sevmez ki onlar (:
-@Tuğçe: Nasıl yani? Kitaptakilerin hepsi zaten zenci, hatta yazar bile zenci. =D
-@Küçük Kız: Oha! Hımmm ben şimdi anladım o zaman, çünkü siyah meme ucu diyip diyip durdu, Alla Alla nasıl bir esmer ne tarz bir pigment taşıyor kız demiştim kendime =D Meğersem bundanmış =)
-@Tuğçe: Sana inanamıyorum!
@Küçük Kız: Bunu BloG-Twins’de yazalım acayip geyik olur bak, cidden ahahaha çok güleriz.
-@Tuğçe: Hayır! Atışmada meme ucu falan yazmayacaksın!
… (tabi ki ben kazandım ve işte karşınızda (= devamını yazarsak sansürleniriz falan gerek yok  =)
=)=) Bence önemli detay arkadaşlar, benim yaşadığım şoku yaşamayın, bilin kitaptaki herkesin zenci olduğunu =) Ahahaha ama çok gülmüştüm ya, böyle bir saflık olamaz.=)

@Tuğçe: Evet :) , anlayacağınız, entrikanın, aşkın bol olduğu, keyifli ve hızlı okunan ve sizi şaşırtacak hatta ağzınızı açık bırakacak bir kitap sizleri bekliyor.
@Küçük Kız: Ve yine Tuğçe’ye rağmen yaptığımız bir Blog Atışmasının daha sonuna geldik. Hani hayat, belli mi olur bir gün bir atışma da Tuğçe saldırılarıma cevap verir, kitap karakterleri canlanır, Dünya ters döner ve  herkes kendi Grey Elliton’nunu bulur :p
Sizi seviyoruz, Tık’larını eksik etmeyin =) Çoook yakında sizi şok edecek bir çalışma ile karşınızda olacağız takipte kalın efendim ;)
Sevgilerle,



Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

8 yorum:

  1. ahahah =D Siz iki deli gene neler yazmışsınız =)

    Spoiler vermemek için çok çırpınmışsınız sanki. Elinizi fazla korkak alıştırmayın! Rahat olun biraz ;)

    Yine güzel bir atışmaydı kızlar, ellerinize sağlık =D Özellikle o aranızda geçen sondaki konuşmayı her okuduğumda gülüyorum XD

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahaha Tugceye saldırmak benım hayat tarzım olmaya basladıb:) ahahaha :)

      Sil
    2. Farkettim ve bundan da baya zevk alıyorsun sen =D
      Durmak yok, devam! Atışmaları seviyoruz ;)

      Sil
  2. ahahahhaah ayyy çoook sevdimm bu atışmanızı :D Hele Tuğçe ablanın zenci olduklarını anlamaması komedi :D Diyaloğa bayıdımmm! :)))) Kitabı da çok merak ettim, Semra hanıma sinir olurdum >_< kitapta öyle bir karakter varsa kendime nasıl hakim olurum bilemiyorumm :D Ellerinize sağlık süper olmuş KALP :))))

    YanıtlaSil
  3. Kız Tugce degıl bn anlamadım ahahah :) senı yırım :)
    Sagol kuzum bnmm :) ellerıne saglık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla öyle :D Özür, I'm sorry :D o zaman yazdıklarım sana gelsin :D

      Sil
  4. ilk yorumu kaçırmış olmamın hüznü olsa da her zamanki gibi bayıldımmm :) her bir atışmada daha da kahkaha attırıp meraklandırdığınızı sölemeden geçemeyeceğim :))) bu atışmanız ve yorumlarınız için ellerinize sağlık ikinizinde :)) özellikle gerçekten zenci durumuna acayip güldümm alemsiniz ikinizde :) bu güzellikte bu özveri de olacağına emin olduğum şu şaşırcağımız çalışmayı iple çekiyor merakla bekliyorum :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiz =) Bizde büyük keyif alıyoruz bunu ysparken =)

      Sil

Yorum yazan güzel ellerinize sağlık (:
ve Lütfen! Küfür içeren veyahut içeriğinde reklam olan yorumları yazmaktan sakınalım. Sormak istediğiniz sorular için bloğun sağ üst köşesinde bulunan İletişim kısmından her zaman mail atabilirsiniz. (:

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML