17 Haziran 2014

Kitap Yorum:Karen Marie Moning Ateş Serisi (Yorumlayan:Rüya Kız)

Serinin hazır sonuna gelmişken daha önce yazdığım yorumları da hatırlayalım 
değil mi ama :) 
Keyifle okuyunuz efennimmm....



1.KİTAP

Karen Marie Moning / Karanlık Ateş

Ateş serisinin ilk kitabı ile seriye hızlı bir giriş yapmış bulunuyorum...
Serilerin, özellikle arkası yarın modunda olan serilerin ilk kitapların da konuya detaylıca girildiği için çok fazla bir beklenti ile okumaya başlamam.
Bu kitapta da aynı durumla karşılaştım, neyin ne olduğu, kimin kim olduğu gibi konuları anlamaya çalıştım önce ve işe de yaradı :)) zira işin içinden çıkamazdım 


MacKayla sakin taşra kasabasında ailesi ile huzurlu bir hayat sürerken, aldığı bir haberle tüm hayatı ve ailesi değişir. 
İrlanda da okuyan ablası feci bir şekilde öldürülmüştür ve katili bulunamadan cinayet dosyası kapanmıştır...

MacKayla bu durumu kabul edemez ve yetkililerle görüşmek, gerekirse katili kendi imkanları ile bulmak için İrlandaya gider.

İrlanda da karşılaştıklarının tarifi yoktur ve kendisi de bu durumu kabullenmekte zorlanır. 

Ablasının nasıl bir dünyaya bulaştığına inanamadan, kendisininde bu dünyanın bir parçası olduğunu keşfeder..

Karanlık gölgeler, güzellik çeken yaratıklar ve bir görünüp kaybolan Fae türleri artık MacKayla'nın varlığından haberdardır.

Ve kendisini koruyacak tek kişi, ukala, soğuk, çok bilmiş, gizemli, karizmatik, ve ne olduğunu hala çözemediği Jericho Barrons dan başkası değildir....

Not: benimde şahsi görüşüm kesinlikle tarif edildiği ve daha fazlası gibi olduğundan yana :)))

Ablasının katilini bulma isteği ve ölmesine neden olan kutsal kitabın yerini öğrenme görevi, MacKayla'nın hayatını değiştirecektir. Ve bu değişimde yalnız değildir...

Barrons ile birlikte acımasız bir savaşa doğru sürüklenmektedir...

Ben keyifle okudum, her ne kadar Barrons bey'imiz arada beni hal ve tavırları ile sinir etsede, kısa sürede anlaşacağımıza inanıyorum :)))

_______________________________________________________________________


2. KİTAP

Karen Marie Moning / Kan Ateşi

Kötü gün kitapları deriz ya hani işte bu seri de benim için o demek :)) 

Okurken ne zamanı anlıyorum nasıl geçiyor ne de kitabın sonunun nasıl geldiğini anlıyorum son sayfayı okuduğumda.

Barrons benim için gizemini hala korurken MacKayla bu kitapta biraz daha sinir etti beni...

Gerçi bende Barrons ile yaşasaydım bir çok farklı karaktere ve sinir krizlerine maruz kalabilirdim 



Konuya değinmeden yorum yazacağım bu kez ve bilin ki MacKayla'nın işi her geçen gün daha da zorlaşmaktadır. 

İşin içine Barrons'un gizemli halleride eklenince daha da karışmaktadır arayışlar...

güzel ve eğlenceli bir seri.. tavsiye etmekte çekinmediklerimden...

________________________________________________________________________________


3. KİTAP

Karen Morie Monıng / İntikam Ateşi

Kıyıda köşede saklamama rağmen,okumak için kitaplığıma yöneldiğim anlarda gözüme çarpmasına dayanamayarak okumaya başladığım Ateş serisinin 3. Kitabı okundu ve biteli çok oldu.. Ama ne yazıkki hala o son satırlar ve benim ısrarla sayfa çevirmeye devam etmem gitmiyor gözümün önünden. ALLAH’ım o nasıl bir hayal kırıklığıdır ! bir kitap nasıl böyle DANK!!!! Diye biter aklım almıyor…..

Bacım Karen ! sen son yazma yavrum senin yerine sonları biz yazalım ve konu kapansın bitsin 



MacKayla bu kez intikam peşinde, daha doğrusu intikam almak için düşüğü bu yolda sona yaklaşmak üzere ve bu konuda Barrons dan yardım beklemesi imkansız. Çünkü ne olduğuna hala karar veremediği Barrons için şüpheleri gittikçe kuvvetleniyor….

Kara kaplı kitap bu kez kendisine görünüp ona bir adım daha yaklaşsada,ellerine aldığında başına yada başlarına gelecekleri artık biliyor. Eskisi kadar bulma mücadelesine girmek istememsinde ki tek sebep…

Kayla artık kime güveneceğini bilmez durumdadır, Jericho Barrons, Fae Prensi Vlane’e ve sidhe kahini kızlarını yöneten Rowena,… İntikamını kiminle devam edeceğine karar veremeyen Kayla yı kötü bir sürpriz beklemektedir… 
Ve bu süprizin adıLord Master dan başkası değildir…

Bak yine hatırladım sinir katsayım arttı 



Kitap amansız bir yerde bitiyor, devam etme isteğimle mücadele ediyorum ve fuara kadar beklemekte kararlıyım… Ama o zaman bile peşpeşe okuma dürtüme engel olamıyorum…

Fantastik tarzı kendine benimsemiş olanların okuması gereken bir seri,macera,bilinmezlik ve ateşlerde yanan bir hayat…

Tavsiyemdir….



Sevgiler
            Rüya Kız






Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yazan güzel ellerinize sağlık (:
ve Lütfen! Küfür içeren veyahut içeriğinde reklam olan yorumları yazmaktan sakınalım. Sormak istediğiniz sorular için bloğun sağ üst köşesinde bulunan İletişim kısmından her zaman mail atabilirsiniz. (:

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML