27 Kasım 2014

Kitap Günleri : Meral Kır || Aşkı Seçtim / Ön Okuma Part-2



Evetttt bu kez ön okuma benden geldi. Malum Rüya Kız'ınız da uzun zamandır uğramıyordu buralara. Dönüşüm son zamanların en çok konuşulan kitabına oldu.


Not: Ablam diye demiyorum iyi ki de olmuş yani ;))))


Kitap ve yazar tanıtımı için; Kitap Sayfaları bloguna,

Ön okumamızın ilk bölümünü okumak için; Kördüğüm Hayaller  bloguna bir tık mesafedesiniz,

Ön okuma bana yetmez alıntı da isterim diyorsanız; Kitaplarım ve Ben bloguna,


Diğer okuyucuların yorumları neler diyorsanız; Maria Puder Ölmedi bloguna,

 Birde bunları okurken bize birde playlist lazım derseniz; Kitap Avcısı bloguna

Ve son olarak kim kimdir karakterleri tanımak için; VeMutluSon bloguna davetlisiniz..

Ve Son olarak Ön Okuma part-2 için linkimize Tiktik :)

 




Şimdiden bol keyifli anlar diliyorum herkese....

Sevgiler 

Rüya Kız


Blogdan okuyamazsanız, direk okumak için tıktık*



Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!
Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML