20 Kasım 2015

Kitap Tanıtım: KONUŞ BENİMLE || Laurie Halse Anderson

Herkese Merhaba!




Ve ve ve Go! Kitap'dan mükemmel bir haber geldi, hemen sizinle paylaşıyorum. Ben bu hikayeyi ilk defa #twilight fenomeninden sonra #kristenstewart i araştırırken denk gelmiştim. Konu itibariyle çok izleyebileceğim bir film olmadığından sadece afişlerine film yorumlarına bakıp rafa kaldırmıştım. 



Şimdi aynı hikayeyi Türkçe okuyabilecek olmak inanılmaz bir haber! (Özellikle benim gibi aşırı hassassanız bu konulara ve izlemeniz mümkün değilse) Kapağından konusuna  her şeyi ile kitabı sizlerle paylaşıyorum.



Konuş Benimle by Laurie Halse Anderson
Tür: Genç-Yetişkin Gerçekçi Kurgu
Çevirmen: Duygu Yücel
Yayınevi: Go Kitap! 
Yayın Tarihi: Kasım 2015
Satın Almak İçin: D&R Okuoku | Kitapyurdu 

Konusu:
Konuşmak gittikçe zorlaşıyordu. Boğazım sürekli acıyor, dudaklarım kuruyordu. Geceleri uyurken çenemi o kadar sıkıyordum ki sabahları başım ağrıyordu… Ne zaman annemle, babamla ya da öğretmenlerden biriyle konuşmaya çalışsam ya kekeliyor ya da donup kalıyordum. Sorunum neydi benim?
Melinda Sordino’nun bir sırrı var. Ama sırrını paylaşabileceği kimsesi yok. Bütün arkadaşları, hatta tanımadığı insanlar bile ondan nefret ediyor. Ve günden güne içine kapanan Melinda, çareyi susmakta buluyor. Yalnızlaştıkça susuyor, sustukça yalnızlaşıyor. Ta ki O ŞEY’den kaçıp saklanamayacağını, O GECE’yi unutamayacağını anlayana dek…



Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

8 yorum:

  1. Merhaba kitapla ilgili bu kadar bilgiyi acaba nereden öğrendiniz daha hiç bir yerde duyurulmamışken rica etsem beni aydınlatır mısın şimdiden teşekkürler :):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu kadar bilgiden kastin nedir cnm :)

      Sil
    2. Bu kadar bilgiden kastin nedir cnm :)

      Sil
    3. Hani daha piyasada net bir şey yokken kitap hakkında bir çok bilgi ve resim var ya burada onu demek istemiştim :):)

      Sil
  2. Hemen acikliyayim canim ki bu gorseller ve kitap yazisi yayinevinden bulten olarak mailime dusuyor :) amaci sizleri gelecek kitaplardan daha efektif bi sekilde bilgilendirebilmek :D film ve sair yorumlar sahsima ait :p

    YanıtlaSil
  3. Bu siteyi googlede şans eseri buldum, kitapları çok seven biri olarak siteyi de çok sevdim bundan sonra takip edeceğim :) Kitaplar bizim herşeyimizdir.

    YanıtlaSil
  4. duymadım bunu..

    bakicam...

    en son mert ofluoğlu ters düzü okudum çok sürükleyici merak uyandırıcı bir kitaptı devamını bekliyorum.. yenisi çıkana kadar ne okusam diye bakıyorum :))

    YanıtlaSil
  5. Uzun çok uzun zamandır yoksunuz?

    YanıtlaSil

Yorum yazan güzel ellerinize sağlık (:
ve Lütfen! Küfür içeren veyahut içeriğinde reklam olan yorumları yazmaktan sakınalım. Sormak istediğiniz sorular için bloğun sağ üst köşesinde bulunan İletişim kısmından her zaman mail atabilirsiniz. (:

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML