18 Mart 2013

GÜLÜMSE ANILARA || Camille Noe Pagan - My Dream Cast


GÜLÜMSE ANILARA - CAMİLLE NOE PAGAN

Merhaba Herkese!
Gülümse Anılara adlı kitabımızın Filmi Olsaydı Kimler Oynardı? ve "Peki Ya Sonra Ne Olacak?" çalışması ile karşınızdayım. :)
Aslında bu oldukça rahat bir çalışma oldu çünkü Yazarımız Caille Noe Pagan kendisi bizzat bu konuda bize yardımcı oldu. :)

Şimdi ilk çalışmamıza geçelim.


"Filmi Olsaydı Kimler Oynardı?"


1- Marissa Rogers: Marissa, uzun kızıl-kahve saçları ile kısa boylu ve sürekli 5 kilo fazlası olduğundan yakınan :), 30lu yaşlarında başında, bir dergide Beslenme Uzmanı olarak yazılar ve makaleler hazırlayan kendi halinde bir kızımızdır.
bu karakter için yazarımı ile aynı fikirde olup, (okurken benimde gözümün önüne bizzat kendisi geldi :)) Anne Hathaway'i aday olarak koyuyorum :)


Marissa Rogers - Anne Hathaway




2- Julia Farrar : Julia güzelliği dikkat çeken, sosyal ve dışa dönük, oldukça şık ve pahalı giyinen ve bakımlı, hayat dolu bir balerindir. Mükemmel görüntünün ve aile hayatının ardında Julia kusurları olan bir karakter ancak Marissa ve onunla olan arkadaşlığı sayesinde çoğu şeyin üstesinden gelebilmiş, kararlı ve başarılı bir karakter.

Hafıza kaybı ile birlikte Julia'nın pişmanlıkları ve vicdan azapları ortaya çıkmış ve onu, Marissa ile olan ilişkisini sıkıntıya sokabilecek durumlara düşürmeye götürecek kadar ciddi şeyler yapmaya kadar götürmüştür.


Ve yazarımız Julia Farrar karakteri için Natalie Portman demiş :) :) Ve tabikisi de katılıyoruz kendisine :) Black Swan filmi ile birlikte balerin denince aklıma kendisinden başka bir bayan gelemiyor zaten :)





3- Dave (Marissa'nın Sevgilisi): Dave bir vergi avukatı. Çevresinde ki herkes tarafından sevilen güvenilir olarak tanımlanan bir Yahudi. Kıskanç ve sahiplenici bir erkek. Marissa'ya çok aşık ve 3 yıldır süren ilişkilerinden (monoton olsa da) oldukça memnun ve mutlu. Aşık :) Ne biliyim sevimli böyle yirim yani :) ahaha :)
Kitapta ayakları yere basan tek karakter diyebiliriz:) Kendisini oldukça sevdim ;) Ehehe hem meslektaş yahu nasıl sevmem :)


Yazarımız Dave' i anlatırken Johnny Depp'e benzetmiş ve ben o adamın bir numaraları hastası olarak kendisine direk yakıştırdım. İşte efendim karşınızda Dave :)



Nathan (Marissa'nın Eski Sevgilisi): Nathan, Marissa ile üniversite yıllarında aynı cafede çalışan ve güzel yemekleri ve sevimliliği ile kadınların radarına sıkça takılan biri kendisi:) Marissa ile oldukça güzel zaman geçirmiş ve ona gerçekten aşık oluştur. Marissa' nın ilk aşkı ve beraber olduğu ilk erkektir. İlişkilerinin hazin sonu onların için gerçekten içinizi burkuyor:)

(Ben üzülmedim valla Dave birtane :) İşte adayımız :) Brad Pitt efendim :) Valla başka birini yakıştıramadım serseri yakışıklı Nathan'a :) (Marissa'nın işi de zor şimdi ben hak veriyorum kıza da :):)



Peki Ya Sonra Ne Olacak?

Açıkçası ilk defa bir kitabın sonu kesin bir sonla bitmedi diye rahatsız olmadım. ( ki acayip kıl olurum, öyle böyle değil) Kitabın bu şekilde bitmesi beni mutlu bile etti. (enteresan:)Okuduğunuz zaman sizde bana hak vereceksiniz.

Peki ya sonrasında ne olacak diye yazarımıza sorduk :) Malum biz bu soruya cevap vermek istemedik, kitabın sonu bizi ziyadesiyle tatmin ettiğinden:)


Kendisi de bizimle aynı fikirde sanırım. Verdiği cevabı sizinle paylaşıyorum.
"Ben batıl inançları olan bir insanım ve henüz yazmadığım bir şeyi paylaşmanın uğursuzluk getireceğine inanıyorum. Ama şu kadarını söyleyebilirim ki Marissa uzun seneler çok, çok mutlu yaşayacak."
:) Zaten kitabın sonu sizde bu hissi bırakıyor, Marissa sizin gözlerinizin önünde gerçek kimliğini keşfetmiş. Geçmişi ile en kötü şekillerde yüzleşmek zorunda kalmış ve kalbinin, geçmişinin ve geleceğinin konu olduğu bir üçgende kalmıştı. Artık onun için en iyi temennilerimizi gönderecekken silkelenmiş ve bütün düşüncelerinin ve pişmanlıklarının üzerine yürümüş kendisine bizi hayran bırakmıştı.


Umutsuz bir romantik olarak beni en çok Gabe-Marissa-Nathan üçgeni çekmişti. Kitabın içerisine girip Marissa ile dertleşesim, yardım edesim gelmişti itiraf ediyorum. Ama sanırım o kendi yolunu buldu, en mükemmelinden :) Daha açık konuşamıyorum spoiler'ın dibine vuracağım yoksa :)


Yeter ya ben gidiyorum. (:
Sevgilerle,
Küçük Kız


 





Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yazan güzel ellerinize sağlık (:
ve Lütfen! Küfür içeren veyahut içeriğinde reklam olan yorumları yazmaktan sakınalım. Sormak istediğiniz sorular için bloğun sağ üst köşesinde bulunan İletişim kısmından her zaman mail atabilirsiniz. (:

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML