26 Mart 2013

Konuşan Kitaplar ile Blog Turlarının Yeni Durağı Silüet – Andrea Creme | 29-30 Mart


 Merhabalar!
Konuşan Kitaplar ile Blog Turunun bir sonraki durağı
Pegasus Yayınlarından geçtiğimiz günlerde çıkan, Türkiye'de çok beklenen, Andrea Cremer' ın çok satan kitabı
"Silüet" 
Kurtadamların dünyasında, aşk dolu müthiş bir serüvene hazırmısınız? (:

Blog Turunumuzun sonunda 5 şanslı okurun bu kitaba sahip olacağınız söylemişmiydim :)

Çekiliş için;

a Rafflecopter giveaway


BLOG TUR TAKVİMİZ
29 Mart 2013 
Yazar Tanıtım – Kitap Telvesi 
Kitap Tanıtım – Kitap Aşığı 
Ön Okuma ve Trailer Kitap Sayfaları 
Silüetten Önce - Tugcenin Kitaplığı


30 Mart 2013 

Alıntılar – Kitap Avcısı ve Maria Puder Ölmedi 

Kitap Çekilişi - Kitaplarım ve Ben 

Film olsaydı Kimler Oynardı?Küçük Kızın Büyük Kütüphanesi 

Ya Sonra – Kördüğüm Hayaller

Kitap Yorumu - 9 blog* birden…
*9 blog’un birden yorumlarını http://konusankitaplarileblogturu.wordpress.com  adresinde bir arada bulabilirsiniz…


       



Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

12 yorum:

  1. Bu sefer bana cikar mi acaba:)))

    YanıtlaSil
  2. Biri kurt mu dedi? :D Çekilişe Buse! olarak katıldım, şans benden yana olsun!!! :D

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar...Katıldım katılmasına fakat Raffleconter'de üçüncü sırada olan twittele ilgili olan yeri bir türlü anlamadım.Nasıl yapacağım onu.Arkadaşlar yabancı dili göreli yıllar oldu unuttuk gitti.Birazda acıyın canım bize :) Kızıma soracam o da okulda soramıyorum :)

    YanıtlaSil
  4. katldım.inşallah bu sefer bana çıakr:) bol şans herkese.

    YanıtlaSil
  5. bu sefer çıkar umarım dualara başliyim şimdiden:)bol şans...

    YanıtlaSil
  6. teşekkürler çekiliş için katıldım hadi hayırlısı :)

    YanıtlaSil
  7. bende katıldım şanslı olmak dileği ile :))

    YanıtlaSil
  8. inşallah bana çıkar diyorum:(

    YanıtlaSil
  9. Şartları yerine getirdim :) Herkese bol şans.

    YanıtlaSil
  10. Katıldım blogunuzu daha yeni görüyorum gerçekten güzel bir blog bayıldım şartlar tamam inşallah bu sefer şansım yaver gider başırılarınız devamını dilerim :)
    irem

    YanıtlaSil
  11. acaba 3 twitter urls yapıştır diyor onu yapıyorum ama olmuyor
    irem

    YanıtlaSil

Yorum yazan güzel ellerinize sağlık (:
ve Lütfen! Küfür içeren veyahut içeriğinde reklam olan yorumları yazmaktan sakınalım. Sormak istediğiniz sorular için bloğun sağ üst köşesinde bulunan İletişim kısmından her zaman mail atabilirsiniz. (:

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML