10 Ekim 2013

Küçük Kızın Büyük Kütüphanesi' nin Yeni Yazarı !!! Artık iki kişiyiz !!!

Ve sonunda sonunda sonunda!

Küçük Kız nice zamandır kendine bir yazar aramaktaydı. Her türlü kitabı okuyup yorumları ile sizlere keyifli zamanlar yaşatmaya çalışan ben İstanbul iş hayatının boğucu koşuşturmasında bir de baktım ki eskisi gibi vakit ayıramıyorum yetişemiyorum.


Bu camiaya ilk girdiğim günlerde çalıştığım ve öncelikle arkadaş olarak kıymet verdiğim, sonrasında kitaplarına yorumlarına güvendiğim ve kitap kalitesi konusunda benle aynı fikirlere sahip aslında çok büyük bir Facebook kitap sayfasının admini olmasına rağmen bu fikre sıcak bakması beni ayrı şoke etti o ayrı :)

Neyse çokda uzatmayalım lafı yeni yazarım ben ona "Rüya Kız" diyorum :) kendini anlatsın sizlere, kocaman olan ailemiz sürekli büyüyor :) Ne büyük mutluluk!

Canım tekrar hoşgeldin diyorum ve kaçıyorum :)


Sevgilerle,









Teşekkür ederim Küçük Kız!


Kim gelmiş kim gelmiş !! Küçük Kız'a yorumcu Rüya Kız gelmiş :)


Blogger nedir necidir bilmeyen ben Küçük Kız'ı hayran hayran uzaktan izlerken bir bakmışım yazarı olmuşum... Uzaktan uzaktan izlediğim Bloggarımızla ortak bir çok noktamız olduğunu keşfettiğim an balıklama atladım yazarlık meselesine :)


____İyi etmişim değil mi ;)


Kitap okumaya aşık ben yorumlarımla sizleri şenlendirmeye geldim, belki birazcık, azıcık kendimi de eğlendirmek olabilir niyetim :)


İskoç'larından tutunda Düklerin, vampir aşıklarımızın, düşmüş meleklerimizin bolca dedikodusunu yapacağımız,onları bağrımıza basıp hülyalı hülyalı hayallere dalacağımız keyifli anlar yaşamak dileğiyle....


Beni sevin gözetin ve bizi takip edin :)


Rüya Kız



Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

9 yorum:

  1. Buket Derviş10/10/13 8:08 ÖS

    Hayirli olsun ikinize de :) merakla postlari bekliyoruz :)

    YanıtlaSil
  2. hayırlı olsun ve yasasin diyorummm... Artık harika yorumnmmlar gelsiiiiiinnn :-)

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ederim Buket'im ;) daha öğreneceğim çok şey var, hocamı biraz zorlayacagim sanırım ♥

    YanıtlaSil
  4. Didem Sökmen10/10/13 8:24 ÖS

    hoşgeldinnnn :) Küçük kızın rüya kızı :) merakla bekliyoruz kaleminizden dökülecekleri :)

    YanıtlaSil
  5. Teşekkür ederim Buse Nur ;) ben bu camiada acemiyim, öyle böyle değil ciddi acemiyim yani :( (yaklaşık 20 dakikadır yanit vermeye calisiyorum mesela :D )

    Neyseki yorum yazmakta iyiyim telafi eder değil mi ;)))

    YanıtlaSil
  6. Sonunda keyifle yorum yazacağım bi köşe buldum kendime Didem ;) bende acayip merak ediyorum ;)

    Teşekkür ederim bu arada ♥

    YanıtlaSil
  7. Buket Derviş10/10/13 8:28 ÖS

    Ben hic oyle zorlayacagini dusunmuyorum:) guzel ve keyifli olucaktir kesinlikle :)

    YanıtlaSil
  8. İnşallah ;) Küçük Kız varken çabuk öğrenirim ben ;))

    YanıtlaSil
  9. Beyhan Beyhan11/10/13 10:27 ÖÖ

    Kitaplarla yolculuk yapalım ....

    YanıtlaSil

Yorum yazan güzel ellerinize sağlık (:
ve Lütfen! Küfür içeren veyahut içeriğinde reklam olan yorumları yazmaktan sakınalım. Sormak istediğiniz sorular için bloğun sağ üst köşesinde bulunan İletişim kısmından her zaman mail atabilirsiniz. (:

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML