21 Kasım 2013

Kitap Yorum: Rıchelle Mead || Buz Öpücük (Yorumlayan / Rüya Kız)

Rıchelle Mead / Buz Öpücük 




Efenim Vampir Akademisi ikinci kitabı da üstünüze afiyet okundu ve bitti…
Yeni kitap okuma stratejime göre, okuma sıralamam her yayınevinden bir kitap olarak belirlenmiştir. 


Ve bu kuralı koyan ben çok pişmanım  şimdi tekrar başa dönmenin heyecanı var efendim bende. Peki yayınevinin başka kitabı yok mu? Elbette var, neyse ki akıllık ettim de her yazardan bir tane kuralı koymadım ^^ ola laaaa 


Kitabın en kendini  okutucu yanının her yaştan kesime hitap etmesinin büyük etken olduğunu düşünüyorum. Ve beni çeken de en önemli özellik bu diye bilirim. 


Zaten koca Hollywood bu seriyi filme taşımaya karar verdiyse siz düşünün artık gerisini ;)

Kitabın konusuna değinmeyeceğim çok fazla,ama belirmeliyim ki her kitabı okuduğunuzda karakterleri daha çok seviyor ve alışıyor ve onları kendinize daha yakın hissediyorsunuz. 

Bknz:

Roza ve Dimitri
 (Fotoğraf Beyazperde.com'dan Alıntıdır...)

Arada filminden karelere bakıp hasret gidermekte bunun en güzel örneği <3

Rose,Dimka, Lissa,Christian ve sürpriz yumurtadan çıkan Adrian ^^ kalp kalp kalp 

Adrian bu kitapta meydana çıkıyor ve kendini size aşık ediyor. Latife yada söz gelişi değil cidden aşık ediyor. Adamın kabiliyeti bu mecbur sizde karşılık veriyorsunuz J bu arada seri bitiminde kendisininin serisi ile yola devam etmeyi düşünüyorum,onu okumadan seriye bitti demem imkansız…

Not: Fuardan almadığım aklıma geldi ve yine kızdım kendime :/

St. Vladimir ‘de işler kızışıyor…

Bu kez kaybedenler ve kazanılanlar var St. Vladimir ‘de… Ve içlerinde bir hain…
Kim olduğu meçhul ama gardiyanlarımız iş başında ve Rose da yanlarında,hemde Dimitrisiz…

Arka Kapak….


Aşk ve kıskançlık zorunlu bir kış tatilinde çarpışırsa, eğlence kana bulanabilir!
Rose, Dimitriyi seviyor. Dimitri de belki Tashayı seviyor. Ve Mason da Rose ile birlikte olmak için canını vermeye hazır.

St. Vladimirde kış tatili geldi ama Rose tatil havasına bir türlü giremiyor. Muazzam bir Strigoi saldırısı okulu yüksek alarm durumuna geçirdi ve Akademi artık Gardiyanlarla dolu.

Ki aralarında Roseun çetin ceviz annesi Janine Hathaway de mevcut. Ayrıca annesiyle teke tek dövüş yetmezmiş gibi, Roseun yakışıklı eğitmeni Dimitrinin de başkasında gözü var. Arkadaşı Mason ise Rosea feci tutulmuş vaziyette ve Rose da erkek arkadaşı Christianla bol bol yiyişen Lissanın beynine hapsolup duruyor!

Strigoiler yaklaşıyor, Akademi hiçbir riski göze almıyor. Bu sene, St. Vladimirin yıllık kayak tatilli mecburi.

Ancak göz kamaştırıcı kış manzarası ve şık Idaho tatilköyü yalnızca bir güven ilüzyonu. Üç arkadaş ölümcül Strigoilere karşı bir harekette bulunup kaçınca Rose, onları kurtarmak için Christian ile güçlerini birleştiriyor.
0
Ancak kahramanlığın da bir bedeli var elbet... 


Çok fena, çok.

Vampir Akademisi TAVSİYEMDİR fantastik sevenler ^^


Sevgilerle,
RÜYA KIZ



Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

7 yorum:

  1. fantastik sevmem pek ama dikkatimi çekti teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de tam aksine severim ama nedense yıllardır bekletmişim bu seriyi :) üzülsemmi sevinsemmi bilemedim ama kesinlikle oyun derim :)

      Sil
    2. ben düzeltcektim de gerek görmedim =)

      Sil
  2. Aaaah ah. Buz Öpücük kitabını o kadar çok okudum ki resmen eskidi kitap elimde. Serinin en sevdiğim kitabı olma özelliğini taşır kendileri. Bunu da Adrian'a bağlıyor ve gidiyorum. ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahahha kesinlike ADRİAN <3 adam bir girdi pir girdi resmen kitaba :)))

      Sil
  3. Bir o la laaa da benden olsun o vakit zira bende elimdeki kitap bitiminde okumaya çok ama çok istekliyim :)))

    YanıtlaSil

Yorum yazan güzel ellerinize sağlık (:
ve Lütfen! Küfür içeren veyahut içeriğinde reklam olan yorumları yazmaktan sakınalım. Sormak istediğiniz sorular için bloğun sağ üst köşesinde bulunan İletişim kısmından her zaman mail atabilirsiniz. (:

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML