22 Kasım 2013

My Dream Cast: GÜL VE AVCI || Asude // Konuşan Kitaplar ile Blog Turu


Herkese Merhabalar!
Efendim bu yoğun günlerde Asude turumuz tam gaz devam ederken sıra artık benim için yorum yazmak gibi olmuş sürekli yaptığım "My Dream Cast" çalışması ( Filmi Olsaydı Kimler Oynardı?) ile karşınızdayım (: 
Efendim bu tur benim için en enteresan turlardan biri oldu çünkü kitabı bilmeyen okumayan kimse maşallah yok gibi ((: Bu konuyu sevgili Asude ile yarınki röportajda ayrıca bir konuşacağım tabi ama Allah her yazara böyle takipçi ve seven okuyan kitle nasip etsin diyorum (:
Neyse konuyu çokda uzatamaya gerek yok :) Cast'a geçmeden evvel "Kitap Aşığı: Gül ve Avcı Karakter Tanıtımı" yazısına meraklı arkadaşları alabilir,
"Kitapların Tatlı Cadısı - Gül ve Avcı Kitap Çekilişi" için uğranılması gereken önemli bir tur durağı olarak duruyor.


*.* MY DREAM CAST *.*


Elisa&Julian






Evelyn Rosa Drummond



 Julian Benedict Wharton



 Desmond Simmons


Albert


Esther Cathrine Wharton


Elenora 




Tyrell






Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

1 yorum:

  1. AsudeninPlatonikAşığı1/1/14 1:20 ÖS

    Bu fotoğraftakilerin adları ne?? ltfnn çoooooook merak ediyorumm ve bu kitaba bayılıyorummm 1 günde bitirdim öyle tatlı öyle narin bi anlatışı var dı kii yazılıma çalışmam gerektiği halde yılbaşına fevkalade kitabımı okuyarak girdim o kadar göz kamaştırıcıydı kii kendimi ondan bir an olsun ayırmadımm annemse her seferinde uyumamı söylemiş olmasına rağmen bırakamadım... -ama ben dinler miyimm kitabı heyecanla okumaya devam ettim kitabı elime aldığımda saat 8 yken bıraktığımda sabahın 2 siydi böylece yılbaşına Rosa kokan, Deniz mavisinin koyu rengi gözlerle ve kığğ diye ölürlerle girdim tarif edilemeyecek kadar muhteşem bir histii şimdi bitirdim arkadaşlarla o kadar yoğun bi kitap izdiham yaşadık kii anca bana geldiii ve çook ama çook mutluyum bize bu sıcacık, tutku dolu, eğlenceli kitabı nasip ettiği için ASUDE ye sonsuzzzz müteşekkirimmm onu çoook seviyorumm tabii eşşiz kitaplarını daaa :D pabuucumun ajanını kooocaman bi sabırla bekliyorummm Deniz <3 Tuna Üstünerrr <3 <3 <3 Bi kucak dolusu sevgilerlee ,,,

    YanıtlaSil

Yorum yazan güzel ellerinize sağlık (:
ve Lütfen! Küfür içeren veyahut içeriğinde reklam olan yorumları yazmaktan sakınalım. Sormak istediğiniz sorular için bloğun sağ üst köşesinde bulunan İletişim kısmından her zaman mail atabilirsiniz. (:

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML