21 Mayıs 2013

Kitap Yorum: EJDERİN ARZUSU || Konuşan Kitaplar ile Blog Turları

Herkese Merhabalar!

Küçük Kız sonunda Ejderine kavuştu. (: Pir mutlu pir mutlu efendim anlatamam (: Ejderin Aşkı'nı okuduğumdan beri dört gözle beklediğim serinin ikinci kitabı, mükemmel bir kapak çalışması ile sonunda çıktı!
 

Yorumumuza geçmeden önce iki hususu belirtmek isterim; 

1-(Kitabın sayfada bir de çekilişi var! (: Belkim size çıkar hadi hemen katılın : Tık Tık*)

2-İlk kitapda neler olduğunu merak eden arkadaşları "Ejderin Aşkı" postuna doğru alalım, sonra burada tekrar buluşalım efendim kendileri ile (:


Kitap ile ilgili ilk tespitim kesinlikle çok güldürdü. (: Hani ilk sayfadan son sayfasına kadar ejder kardeşlerin, ejderlerin sevgililerinin ve hepsinin birbirleri ile olan muhabbetine bittim. Gülmemeniz imkansız.

Kitabın konusu ise Prenslerimizden Breic'in Talaith ile olan durumu ve kitabın arka planında krallıkla, ilk kitapdan tanıdığımız Annwly'in başına gelenler ve mevcut bütün gelişmeler..

Talaith tek kelime ile gıcık ama sevilesi bir karakter bir kere. İlk kitapdan kibiri ile bildğimiz Briac bu kitapda kendisini resmen aşmıştı, inanın (: Ama Talaith, onunu havasını fazlasıyla söndürmekte. Briac, yenilmez bir ejderha ve kadınlar ile ilişkileri oldukça sıkıcı ve önemsiz iken bütün bu durum Talaith'i görmesi ile değişiyor. Köylüler onu asmak üzereyken hayatını kurtaran ve Ejder Yasalarına göre onu alıkoyan Briac, her kadın gibi Talaith'inde onun erkeksi cazibesine karşı koyamayacağından emin (: Ama yavrum Talaith benden o konuda 10 puan aldı. Tamam hepinizin tahmin ettiği üzere bir yere kadar karşı koyabilecekti elbette ama olsun yine iyi dayandı kız. (: Sonrasında ise gelişenler Briac'a resmen acımama sebep oldu. İkili arasındaki cinsel çekimi okurken çok rahat hissedebiliyorsunuz. Yazar canladırma konusunda başarılı.
(Erotik sevmeyen arkadaşlara önden bir uyarı olsun, kitabın içerisinde cinsel öğeler bulunmakta.)

Briac, ilk intibamıdır bilinmez hep daha farklı şekillnmişti karakter olarak gözümde. Bu kitapda onu daha sönük ve pasif buldum. Bunun sebebi bizim hiç susmayan kızımız Talaith'miydi, yoksa abisi (ilk göz ağrım) Fearghus'muydu emin değilim...

Ana konuya değinmeden söylemek istediğim birşeyde kardeşleriden Gwenvael ile resmen aşk yaşıyorum! İşte o kitap beni uçurur herhalde. Allah'ın çapkını, işi gücü kadın, aklı fikri oynaşta olan kin tutamaz, öfkesini hemen unutur, espirileri ve belden aşağı imaları ile beni benden alan Gwenvael'in varlığı resmen kitaba şenlik havası verdi. (: Yirim (:



Kitabımız karakterlerin ilişkilerinin dışında birde arka planda gelişen olayların varlığı ile bence zirvesini gördü! Tanrıların ortaya çıkması kitapdaki romantik havaya anında aksiyonu kattı ve uçurdu.

Talaith'in bir cadı olması, Briac ile aralarında ki inkar edilemez(!) tutku ve olması ve kadının sırları ile ilk sayfandan son sayfaya tam bir gizem çözüyoruz. (: Eski karakterin varlığı ve aslında birinci derece kurgunun içerisinde yer alması bana mükemmel bir okuma zevki yaşattı. 

Tarafsız bir yorum mu bu yazdığım bilemiyorum, zira bu kitabı çok beğendim ve büyük bir beklenti ile okumaya başladım, her türlü beklentimi karşıladı size tavisyem hemen edinin ve serinin iki kitabınıda okuyun, yutun (:

Anwyl ile ilgili kitabın sonlarına doğru öğrendiğim şey ise beni resmen şok etti..! Tanrım üçüncü kitabı nasıl bekleyeceğim hiç emin değilim (:

Benden bu kadar canlar,Kitap ile ilgili her türlü sorunuza açığım, beklerim her zaman.
Sevgilerle,
Küçük Kız



Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yazan güzel ellerinize sağlık (:
ve Lütfen! Küfür içeren veyahut içeriğinde reklam olan yorumları yazmaktan sakınalım. Sormak istediğiniz sorular için bloğun sağ üst köşesinde bulunan İletişim kısmından her zaman mail atabilirsiniz. (:

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML