8 Mayıs 2013

Waiting on Wednesday – Çıkması İçin Sabırsızlanıyorum!!! Çıldırıyorum !!! (:



Merhabalar!
Tuğçe'nin Kitaplığı yani sevgili BloG-TwinS eşim ve blog ikizim ne zamandır böyle yalnız başına, kendi kendine bir etkinlik yapmaktaydı. (: Adıda "Çıkması İçin Sabırsızlanıyorum!!!" du (:
Genelde acayip acayip kitaplar koyduğu için ve benim onunla okuma zevkim büyük oranda tutmadığı için  şöyle bir göz gezdirip geçiyordum. (:
Kendisi sonunda pes etti ve bu etkinliği umuma açtı efendim!
Bende halkın sesi olmak adına blog ikizimide tabiki yalnız bırakmamak adına 
"Çıkması İçin Sabısızlanıyorum(Çıldırıyorum!)" etkinliğine icabet etmiş bulunuyorum.

Kimler hangi kitapları bekliyor??
Waiting on Wednesday ilk olarak, Breaking the Spine blogunun başlattığı bir haftalık etkinlik. 
Buna katılmak için çıkması için sabırsızlandığınız kitabı blogunuzda yayımlayın ve Tuğçe'nin Kitaplığı'nda bulunan forma bilgilerini doldurup katılabilirsiniz (:


Efendim benim kitabım Aspendos Yayınlarından çıkacak olan "Son Bir Şans Daha" kitabı. (: "Alçak Adam" serinin ilk kitabıydı ve ben zevk ile okumuştum. Samantha Grace çıkıyor dediklerinde bir zıplamadığım kalmıştı. (: 
Bu kitap ile önümüzdeki günlerde süprizlerle karşınıza çıkabilirim. (: Takipte kalın canlarım. (:



Beau Monde Serisi'nin devamı olan kitabın detaylı seri bilgisi;
1- Miss Hillary Schools a Scoundrel - Alçak Adam
2- Lady Amelia's Mess and a Half - Son bir Şans Daha
3- Miss Lavigne's Little White Lie - Çevrilmedi.
4. Lady Vivian Defies a Duke - Çevrilmedi.



Sevgilelerle
Küçük Kız



SON BİR ŞANS DAHA

Yazar: Samantha Grace
Çeviri: İdil Dündar
Orjinal isim: Lady Amelia's Mess and a Half
Yayınevi: Aspendos Yayıncılık
 
Bazı insanlar kaderimizdir...    

JAKE, TUTKULU BİR ÖPÜCÜĞÜ PAYLAŞTIKTAN SONRA ONU TERK EDEREK KALBİNİ KIRMIŞTI.   

LEYDİ AMELIA DA EN İYİ ARKADAŞIYLA EVLENEREK ONUN KALBİNİ KIRDI.    

Dul bir kadın olarak şehre geri döndüğünde Leydi Amelia, kendisini karmaşık bir durumun içinde bulur: Jakein zevk düşkünü hovarda ağabeyi dikkatini çekmeye çalışırken, Jake kendisini affettirip Ameliadan ikinci bir şans daha ister.   Jake, hem Leydi Ameliayı hem de samimiyetine inanmayan, Amelianın en yakın arkadaşı Leydi Kennellı erkeklerin de sevebilme kabiliyetinin olduğuna inandırmak zorunda kalır. Ancak Leydi Amelianın parçalara ayrılmış kalbini ancak onu gerçek bir aşkla sevebilecek bir erkek tamir edebilir.   Oysa Jakein neye bulaştığına dair en ufak bir fikri bile yoktur. 





Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yazan güzel ellerinize sağlık (:
ve Lütfen! Küfür içeren veyahut içeriğinde reklam olan yorumları yazmaktan sakınalım. Sormak istediğiniz sorular için bloğun sağ üst köşesinde bulunan İletişim kısmından her zaman mail atabilirsiniz. (:

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML